Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

اینگونه مباد!

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۲۶ ب.ظ
ایّام انتخابات ریاست جمهوری، وزارت کشور شاهد صحنه ی های قابل تامّل ، تاسف بار و بعضا مشمئز کننده می باشد!
هجوم افراد متفاوت که بسیاری از آنها حتی در مدیریت افکار و رفتار شخصی خود در مانده اند ، از خلاء قانون انتخابات استفاده می کنند و با عَلَم ثبت نام، و ورود به وزارت کشور ،شان و منزلت کشور و نظام را در جهان به سخره می گیرند!
حضور بی سواد ، کم سواد، ساندویچ فروش ، و حتی معاند نظام در وزارت کشور، به عنوان داوطلب ریاست جمهوری ،و به تبع، رد صلاحیت آنها توسط شورای محترم نگهبان ،هزینه های زیادی بر این شورای و حتی نظام وارد می کند.
 سئوال اینجاست که چرا دلسوزان انقلاب و نظام ،برای این آبرو ریزی که در وسعت جهانی انعکاس می یابد، چاره ای نکرده و نمی کنند؟
باید بپذیریم که نظام انتخاباتی در کشورمان با مشکلات و متاسفانه تهدیدات جدی روبرو است!
 واقعا آیا نمی شود برای داوطلبان ریاست جمهوری،فیلترهای متعدد و کارزار مبارزاتی تعریف کرد؟!اگر قبل از ثبت نام در وزارت کشور ،داوطلبان با فیلترها روبرو شوند  یقینا در مراحل ابتدایی، بسیاری از آنها از دایره ی رقابت بیرون خواهند خزید!
متاسفانه در چند سال اخیر ،شورای محترم نگهبان به عنوان سیبل نشانه ها، مورد تهاجم قرار گرفته است که اگر اینگونه پیش برویم در انتخابات آتی ، این شورا که الحق و الانصاف، نگهبان قانون اساسی و انتخابات هست ، توسط داوطلبان و ستاد پشتیبانی کننده ی آنها، زخمی و در نهایت ،قطعه فطعه خواهد شد !
اینگونه مباد!
#لزوم_تغییر_قانون_انتخابات
#حمله_به_شورای_نگهبان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۴
سید محمد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی