Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

مداحی اهل بیت حاج علی قلی تبار

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ق.ظ

شبهای محرم امسال دوری راه رو تحمل می کنم و بیشتر به مسجد ولایت خودم اجاکسر می روم امشب حاج علی قلی تبار از هم محلی ها و از مداحان منطقه بابلسر و استان امده بودند متاسفانه سال گذشته جراحی قلب باز داشتند و شاید‌از فرط مداحی برای اهل بیت و شهدا حنجره شان آسیب‌دید.

 

وقتی با صدای دلنشین خودش مداحی می کرد و به سختی نفس می کشید فکر میکنم همه منقلب شده بودند. معلوم بود که  به هر ترتیب که شده می‌خواهد ارادت‌خودش‌را‌به امام حسین  نشان بدهد. 

 به یادایام جنگ افتادم شبهایی که مراسم چند شهید بود و این بزرگوار در یک شب تا پنج یا شش مراسم رابا مداحی به پیش می برد و اما ارزش کار  وقتی بیشتر می شود که فکر نمی کنم حتی یک ریال از بابت این مداحی ها برای خودش دریافت کرده باشد.

 

حاج علی قلی تبار فردی جبهه دیده‘از خانواده شهید‘ دارای مدرک کارشناسی ارشد‘ و سابقه اجرایی در استان مازندران و هم اکنون در گلستان می باشد.

 

ازخداوندمنان آرزوی سلامتی برای آقای قلی تبار دارم ،چرا که عزاداران حسین علیه السلام نیازمند چنین مداحان باسواد و خوش صدا هستند‘ مداحانی که از مداحی شان کیسه ای نمی دوزند !  

  سید محمد حسینی ; ۱٠:۱٠ ‎ب.ظ ; جمعه ٦ بهمن ۱۳۸٥-برگرفته از سایت هک شده ی شیمی و زندگی -chemlife .persianblog.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
سید محمد حسینی

اجاکسر قلی تبار

نظرات  (۲)

دوستان کسی فایل مداحی استاد قلی تبارو داره؟

دوست عزیز تعریف و تمجید از کسانی که ماهیت آنان نسبت به نظام و حضرت آقا روشن است نشان دو گانگی و دو پهلو بودن شخصیت است 
پاسخ:
سلام بزرگوار! اگر کمی دقت می کردید و تاریخ این نوشته را ملاحظه می فرمودید شاید این وصله ی نچسب را به بنده  نمی چسباندید! تاریخ این نوشته سال 85 می باشد ! تازه تعریف و تمجیدم از ایشان در چه موردی بود؟! نوشتم ایشان از بابت مداحی پولی دریافت نمی کرد و در یک شب ، مراسم  چند شهید را بدون گرفتن پول پیش می برد! آیا می توانیم اینها را منکر شویم؟ برادر  یا خواهرعزیز؟! در جامعه ای که ما زندگی می کنیم و مداحی برای برخی افراد که معلوماتی هم ندارند ،شغل پر در آمدی شده است ،آیا مداحی بدون اخذ پول، ارزش نیست؟  من بهتر از شما می دانم در این مدت 10 ساله چه اتفاقاتی افتاده است و چه تغییراتی رخ داده است . دوست بزرگوار! از گفته هات مشخص است که ارادتی به نظام و رهبری دارید که قابل تقدیر است ولی مطمئنم ارادتم به نظام  و مقام معظم رهبری از شما کمتر نیست و شاهد عرضم اینکه، بخاطر همین ارادت به نظام و رهبری، با بهترین دوستانم قطع رابطه کردم ، دوستانی که از کودکی با هم بودیم و  در برابر افرادی که از نظر اداری مافوق بنده بودند ایستادم و تا بحال اجازه ندادم کسی جلوی من حرف غیر منطقی و غیر منصفانه از ولی امرم بزند.

دوست عزیز؟! برادر محترم یا خواهر محترمه؟!! شمشیر نقدت بی حساب تیز است!  کندش کن !!در پناه حق!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی