Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

و سر انجام خدا حافظی با دبیرستان الغدیر بابل

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ق.ظ

سال اول ورودم به بابل در  1380، به دبیرستان غیر انتفاعی  ابوریحان  و سال بعد به دبیرستان غیر انتفاعی الغدیر دعوت به کار شدم .در ابوریحان به اتفاق آقای مصحفی و در الغدیر به اتفاق آقای عادلی تدریس شیمی را به عهده داشتم در مدت سه چهار سالی که در ابوریحان بودم احساس می کردم دانش آموزان سال قبل  قوی تر بودند!ولی در الغدیر اینگونه نبود و دانش آموزان سال به سال قوی تر می شدند .

تعامل بنده با آقایان مصحفی و عادلی بسیار خوب بود و آنها را به عنوان استاد قبول دارم و خواهم داشت، ولی عمر تدریسم در ابوریحان کوتاهتر بود و در حالی که حدود 8 سال و تا سال 1388 در الغدیر تدریس  کردم و اگر چه بنا به دلایلی دو سال قبل با اکثر همکاران آموزشی خدا حافظی کرده بودم ولی به درخواست آقای عادلی که احترام او را بر خود واجب می دانم دوباره به الغدیر برگشتم و علی رغم میل باطنی،مجددا در آنجا مشغول به تدریس شدم .

در مدت این هشت سالی که در الغدیر بودم فکر می کنم گروه شیمی این مرکز با عنایت آقای عادلی نسبت به دیگر گروه ها خصوصا در المپیاد ها توفیق بیشتری داشت که به گونه ای که قبولی های شیمی جز یک سال بیشتر از فیزیک و ریاضی بود و اوج این توفیق امسال بود که  در کنار 2 نفر قبولی فیزیک ،5 نفر ریاضی ،8 نفر آن شیمی بودند که آقای اسماعیل محمدیان حتی به مرحله دوم نیز راه یافت و از توفیقات بنده این بود که  در سال دوم و سوم   کلاسی را داشتم که آقای محمدیان هم در آن حضور داشت .و این خوشحالی به این دلیل است که الغدیر تا کنون چنین افتخار عجیبی را به خود ندیده بود و صد البته اگر از دانش آموزان شهید بهشتی یا فرزانگان بودند اینگونه ابراز خوشحالی نمی کردم چرا که قبولی اینها در المپیاد ها حتی در مرحله دوم حق طبیعی آنها به حساب می آیدو نظیر اینها را بارها دیده بودم.

چند روز قبل برای آخرین بار که به الغدیر رفته بود احساس خوبی داشتم از اینکه فکر میکنم  هیچ چیزی کم نگذاشتم و تا جایی که امکان داشت برای دانش آموزان کار کردم و از اینکه با همه ناملایماتی که در این مدرسه بر من گذشت ولی در تدریس کوتاهی نکرده بودم .

هنگام ترک مدرسه برای آخرین بار، آقای محمدی مدیر مدرسه صحبتهای ارشادی و انتقادی را در مورد مدرسه جدید التاسیس فرهیختگان  با من داشتند ولی بنده با آنکه صحبتهای کرده و نکرده!! زیادی داشتم  فقط به ذکر یک نکته بسنده کردم .

بنده لازم می دانم که از دوستان و همکاران خوبم در  این مدرسه  تشکر کنم و اگر احیانا کوتاهی از بنده دیدند بر من ببخشند  خصوصا آقایان؟

ضیاء پور، معاون صبور

صفی نژاد، دفتر دار منظم و کار بلد

رهنمائیان،کتابدار و عابد همیشگی!

امین زاده،دبیر زبان انگلیسی

و آقای عمران  ،معاون جدی و دلسوز و فرد پاکی که حضورش در همه جا منشاء خیر و برکت است ولی افسوس که الغدیر، سال قبل از حضورش در این مدرسه محروم شد.

به هر حال برای الغدیر که کارنامه درخشان آموزشی را در این چند سال داشته است آرزوی توفیق می کنم و امیدوارم سالهای آینده نیز قبولی های المپیاد خصوصا شیمی سیر صعودی داشته باشد.امید

   + سید محمد حسینی ; ٦:٥٤ ‎ب.ظ ; چهارشنبه ٢٤ تیر ۱۳۸۸- بر گرفته از سایت هک شده ی شیمی و زندگی chemlife.persianblog.ir
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
سید محمد حسینی

الغدیر بابل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی