Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

بیاد استاد اخلاق آقای حمید مصحفی

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ

متاسفانه در آموزش و پرورش خیلی از چیز ها با ادارات دیگر متفاوت است ،در ادارات دیگر و حتی جامعه ی صنعت گری و کارگری افرادی ر ا به عنوان کار آفرین برتر و یا کارگر نمونه انتخاب می کنند و مراسم ویژه ای برای آن برگزار می نمایند در صورتی که در آموزش و پرورش که یک معلم با انسان سر و کار دارد و می تواند با تاثیر گذاری خوب حتی مسیر زندگی شخصی را عوض کند از برگزاری مراسم در خور شان خبری نیست.

در این میان آقای مصحفی مورد بارز یک معلم نمونه می باشند ،افرادی که با این معلم بودند قطعا گفته های بنده را تایید می نمایند . اقای مصحفی هم در علم شیمی و هم در حیطه ی اخلاق کم نظریند که خدمات ارزنده ای را به شهر های بابل-بابلسر-فریدونکنار و حتی مشهد داشته اند و از نظر علمی و اخلاقی نه تنها در استان که در کشور شناخته شده هستند و افراد سر شناسی را تربیت کرده اند که هم اکنون قسمتی از جامعه ی علمی کشور  را تشکیل می دهند .

از افتخارات بنده این است که  در دوره ی دبیرستان شاگرد آقای مصحفی بودم و هم اکنون  بعنوان همکار ارتباط تنگاتنگی با این عزیز دارم و هر از چند گاهی به اتفاق دوست و همکار بزگوار دیگر یعنی اقای عادلی دیداری تازه می کنیم.

از سمت چپ: اقای مصحفی- اقای عادلی  و بنده ی حقیر

 

 

مسولین آموزش و پرورش بابد فرق یک همکار عادی را با آقای مصحفی بدانند و متوجه ارزش کار شوند.متاسفانه اینگونه نیست و در نظر آموزش و پرورشی ها کسانی دبیر نمونه هستند که بتوانند فرم امتیاز بندی راپر کنند و امتیاز لازم را کسب نمایند حال اگر حتی نتوانند در اداره ی کلاس موفق باشند!

   + سید محمد حسینی ; ٧:٥٠ ‎ق.ظ ; یکشنبه ٩ شهریور ۱۳٩۳- برگرفته از سایت هک شده ی شیمی و زندگی chemlife.persianblog.ir
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۳
سید محمد حسینی

سید محمد حسینی- مصحفی

نظرات  (۴)

سلام

بنده سال های ۶۷ و ۶۸ شاگرد ایشون بودم بسیار مرد فرهیخته ای هستن

دلم میخواد ببینمشون

لطفا ادرس و شمارشونو بهم بدین

شماره من ۰۹۱۲۰۰۴۷۸۵۹ اسداله پور از بابلسر

منم سال 72 شاگرد ایشون بودم در بابلسر. امروز صبح زود از خواب بیدار شدم و بعد از 26 سال ناخودآگاه یاد ایشون افتادم. توی نت گشتم تا عکسی از ایشون پیدا کنم که فقط همین وبلاگ را پیدا کردم. با عکسی که دیگه باز نمیشه!

۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۲:۱۲ فرهاد فرهنگ
سلام استاد. من سال 83_84 و 84_85 در دبیرستان ابوریحان شاگرد شما بودم. خیلی دلم میخواد دوباره شما رو ملاقات کنم.خیلی.
استاد مصحفی عاشقتم تو بهترین معلم من تو عمرمی عاشقتم استاد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی