Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

حذف تاثیر معدل با رای دیوان عدالت!

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ


سه چهار سالی هست که در کنکور سراسری، تاثیر معدل سال سوم دبیرستان ،ابتدا بطور تاثیر مثبت  و سپس بطور مثبت و منفی اعمال می شود ،ظاهرا این تاثیر، خلاف قانون بوده است چون آموزش عالی بجای تاثیر میانگین نمرات پایه های مختلف دبیرستان ،فقط سال سوم را تاثیر می داد!

امشب رای دیوان عدالت اداری اعلام شد و بر اساس آن تاثیر معدل سال سوم در کنکور سراسری سال 95 غیر قانونی است و اعمال نخواهد شد .

به نظر می رسد این رای منطقی، وبر وفق قانون می باشد چون هدف از تاثیر معدل در کنکور، فقط سال سوم نبوده است و آموزش و پرورش هم چون ابزار لازم را برای برگزار کردن امتحان نهایی پایه های دیگر نداشت، فقط سال سوم را اعمال می کرد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
سید محمد حسینی

تاثیر معدل -کنکور

نظرات  (۵)

این الان فقط به نفع اوناییه که تاثیرمنفی گرفتن وبه ضرربقیه خدابهمون رحم کنه ببینید اینده مون دست کیاست هردفعه یه چیزی میگن
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۵ پسر نخبه ی بلوچ
ایول داش کریم دلم خنک شد
بند 2 خلاف قانون اعلام شده که میگه

پس از بحث های مفصل مقرر گردید سوابق تحصیلی مرتبط، موجود و تراز شده ( سال سوم آموزش متوسطه- دیپلم) دانش آموزانی که طی سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ دیپلم خود را در رشته های ریاضی فیزک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی بر اساس امتحان نهایی و کشوری اخذ نموده اند حداکثر تا ۲۵ درصد تاثیر قطعی داشته باشد.
پس تاثیر 25% حذف میشود
دارید اشتباه میکنید.تاثیر معدل برای پذیرش دانشجو در رشته محلهای بدون کنکور ک فقط بر اساس  سال سوم بود حذف شده.تاثیر معدل برای کنکور 95 اعمال میشه متاسفانه.من چندبار ابطال نامه  رو خوندم 
پاسخ:
سلام
ممنون بیان نظرتون . در مورد صحت و سقم خبر اقدام میکنم.ماجو ر باشید!
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۹ مهندس رضا عباسی

با عرض سلام و احترام

مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

با سپاس فراوان

گروه مدرسین پایتخت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی