Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

100 روزه های آغشته به فریب!

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۵۳ ق.ظ

حسن روحانی سال ۹۲ درباره وعده صد روزه جهت حل مشکلات کشور گفت:
«راه‌حل‌های کوتاه مدت یک ماه و ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات ومعضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر و ا مید پیش بینی شده است که با این برنامه ما می‌توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.»

روحانی چهار سال بعد:
«من نگفتم مشکلات را صد روزه حل می‌کنم، من گفتم اگر به دولت برسم گزارش صد روزه‌ای از کارهایی که کردم به مردم ارائه می‌دهم. کسی که مشکلات را یک شبه حل می‌کرد رفته است. من چهارسال منتظر این سؤال بودم که این دروغ را آشکار کنم.»


پ ن 1:

فقط اون قسمت که رئیس جمهور ادعا کرد چهار سال منتظر بود تا این دروغ را آشکار کند!

پ ن 2:
رئیس جمهور اخیرا گفته است تا به ایشان اجازه دهند در 100 روز آخر، بار دیگر، تحریم ها را در هم بشکند!

#وعده_100_روزه
#


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۵
سید محمد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی