Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

هانی عزیز! تو باید ببخشی!

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۳۵ ق.ظ

چند روز قبل به مناسبت تبریک سال جدید، میهمان دوست جانباز و قطع نخاعی دفاع مقدس، آقا هانی عزیز بودیم .

خواسته اش فقط ایجاد مسیری برای ویلچر، روبروی منزلش بود تا بتواند به خیابان روبروی منزلش دسترسی داشته باشد!و در صورتی که هیچ آزار و اذیتی به همسایه تحمیل نمی شد، همسایه اما ،مانع این کار می شود و ....

آقا هانی برای حل این معضل، مسئولین شهرستان بابلسر از جمله، بنیاد امور ایثارگران، رئیس شورای شهر بابلسر و ..... را به استمداد طلبید اما نتیجه ای نگرفت!

تا اینکه آقا هانی عزیز، شخصا مشغول درست کردن این راه ویلچری می شود، مامور نیروی انتظامی ،سر می رسد و به قصد دستبند زدن ،جانباز قطع نخاعی ما را بر زمین می کوبد و .....

پس از گذشت چند ساعت، خبر رسانه ای می شود و به گوش مسئولین پایتخت می رسد و در پی آن، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابلسر، در کاری قابل تمجید ، از جانباز سرافرازمان، هانی عزیز، عذر خواهی می کند و آقا هانی عزیز هم، می بخشد و .....

دوست شهیدم!، آقا هانی عزیز!
از زمانی که برای مردم میهن اسلامی، توان ارادی نیمی از بدن خود را بخشیدی و جانباز لقب گرفتی، مامور به بخشش شدی!

تو باید آن فرد نادان، که ناتوانی فیزیکی جانباز قطع نخاع را، نفهمید و با کوباندن به زمین و ضرب و شتم، قصد دستبند نادانی بر شرافت جانبازی ات را داشت،می بخشیدی! چون مامور به بخششی!

تو باید آن مسئولین بی درد و بی غیرت ،که شما را با این حال و روز، به چپ و راست ،بالا و پایین ،طبقه دوم و سوم و ..... ارجاع می دادند تا خسته و پشیمانت کنند، ببخشی! چون مامور به بخششی!

تو باید آن فرد هتاک و نمک نشناس،که بویی از شرافت و انسانیت نبرده و با علم به جانبازی و قطع نخاعیت، که با وقاحت تمام، تو را چلاق خواند،را حتی ببخشی، چون مامور به بخششی!

اما شهید زنده ، هانی عزیز؟‍!
اطرافت را ببین!در کنار این همه نا اهلان ، ناملایمتی ها، نامردی ها، طعنه زدنها ،تیکه پرانی ها ،محدود کردنها ، دوستانی اما هستند که به پاس قدردانی از رشادتها و از خود گذشتگی ها، بر دست و پای شهدای زنده ای چون تو، بوسه میزنند و بنده اولین نفر این جمع خواهم بود.


هانی عزیز؟ دوست شهیدم!
باور کن این قلم شرم دارد که بنویسید،در سرزمینم ایران که مزیّن به اسلامی نیز هست ،جانبازی بود که قسمت اعظم زندگی و 70% از وجودش را برای کشور از دست داد، اما نمی تواند سهمی به اندازه ی راه ویلچر، در جلوی منزلش داشته باشد!

شرمنده ایم ! شرمنده!

#جانباز_بابلسری
#هانی_آقاجانی
#ضرب_و_شتم_جانباز_قطع_نخاعی
#قطع_نخاع




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۴
سید محمد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی