Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

خان تومان و خان طومان!این کجا و آن کجا!

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ب.ظ
برادر ریاست جمهور، آقای فریدون،با مدیر عامل بانک رفاه که اخیرا فیش دهها میلیونی آن سر و صدای زیادی بپا کرد، در کار های اقتصادی مانند صرافی ،شراکت دارند ،مانند  مدیر عامل بانک رفا، افراد دیگری  در بانک ها و موسسات دیگر،بیمه مرکزی و صندوق توسعه ملی نیز هستند که واژه خان  تومان!!برازنده ی آنهاست . در حالی که اگر همین خان تومان را بصورت خان طومان بنویسیم بیاد رشادت و شهادت ایرانی ها خصوصا مازندرانی ها  در نبرد با داعش می افتیم  که طومان را بر تومان ترجیح دادند و به ذهن اینگونه متبادر می شود که خان تومان ها ناجوانمردانه بر سر سفره ای نشستند که که  شهدای خان طومان  در مسیر حفظ نظام و امنیت مردم ایران ،گسترانیدند!
از طرفی در کشور عزیز ما ایران، که برخی بی غیرت ها به  فتنه و چپاول بیت المال و وطن فروشی مشغولند،برخی دیگر بخاطر شرایط بد اقتصادی ،فرهنگی و......... به تن فروشی مشغولند . به نظر می رسد وطن فروشان خائنین به ملت و کشورند در حالی که این فرضیه برای تن فروشان چندان معقول به نظر نمی رسد! چه بسا تن فروشان به خاطر تربیت ناصحیح،فرهنگ بد و مشکلات اقتصادی و .... تن می فروشند!اما وطن فروشان برای رسیدن به لقمه های چربتر دنیوی دست به این کار می زنند ،در حالی که هر دو می فروشند! ولی این کجا و آن کجا؟!!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
سید محمد حسینی

شهدای خان طومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی