Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

Ojabol (اُجابُل)

الهی و رَبِّی مَن لی غَیرُک

شهدای خان طومان

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

متاسفانه خبر دار شدیم در حالی که در سوریه آتش بس اعلام شده بود نیروهای مازندرانی در کمین داعشی ها غافلگیر شدند حدود 13 نفر شهید و تعدای جانباز و اسیر شدند!

دلم سوخت از اینکه این رزمندگان برای دفاع از حرم زینبی عزیمت کردند ولی به یکباره  در کمین دشمن گرفتار شدند! و شاید فریب آتش بس را خوردند! حتما ژنرال سلیمانی و حزب الله لبنان و نیروهای ایرانی حاضر در سوریه جواب این نامردی و را خواهند داد!

ولی آنچه که دل هر فرد جنگ دیده را آزرده تر می کند اینکه برخی از همین مدافعین حرم، وصله ی تهمت و افترای همشهریان خود را به تن دارند!! تهمتی که در دوران جنگ نیز، برخی از رزمنده ها، به جان می خریدند!

نباید یادمان برود قسمت زیادی از آسایش و امنیت ما توسط همین رزمندگان گمنام تامین می شود و ما باید قدر این شهدا را بدانیم.

چندی قبل یکی از محافظین احمدی نژاد و هفته ی قبل، یکی از مدافعین رهبر انقلاب نیز در سوریه به شهدای همرزم خود پیوستند.خبرها حاکی است که شهدای خان طومان ازشهرهای بهشهر،ساری،نکا،قائم شهر،بابل،بابلسر،فریدونکنار و آمل می باشند. روحشان شاد !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
سید محمد حسینی

شهدای خان طومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی